Divorce ( Boşanma) Dizisi Hak..

Nereden not etmişim hatırlayamadım ama uzun zamandır yabancı dizi izlemiyordum/yemiyordum...
Bizim kız öğlenleri 3-4 saat uyuduğundan, gece uyku saatleri de ister istemez 23:00-24:00 arasına kayıyor...
Tabi eğer gündüz hava güzelse ve biz dışarı çıkıp parkta 3-4 saat geçirdiysek akşamına rahat ediyoruz. :)

Birde büyüdükçe, farkındalığı da arttıkça daha fazla oyun oynamak istiyor. Hatta arada okula gitmek istediğini söylüyor, neden okuyamadığını soruyor ve bu duruma çok üzülüyor.

Velhasıl gündüzleri sokak akşamları da evin içinde dönünce geceye anca kitap okumak için gücüm kalıyor. Ki artık eskisi gibi çokca da okuyamıyorum. Elbet birgün bende eski hızıma kavuşucam. [ bu arada canı sağolsun mutlu olsunda ay çöreğim başka şey istemem :)) ]

 İşte film notlarıma bakarken Divorce dizini not etmişim. Bi bakayım dedim ve iki bölüm izledim bile.

Tabi bizim alıştığımız karakterden uzak bu sefer S.J.Parker.
Nedense bu kadının oynadığı dizi olsun film olsun çok seviyorum.
Tipi ve davranışları çok hoşuma gidiyor izlerke çok keyif alıyorum. Birkaç tane daha var böyle sevdiğim oyuncu. Hemen hemen her filmlerini izliyorum...

Bu dizi de boşanma arifesinde ki karı koca ve hayatlarını anlatıyo.
Çok detay yazamıyorum hem o kadar izlemedim hemde izleyecek olanlar için hoş da olmaz. :)
Yalnız tabi dizi de önce France boşanmak istiyor; hayatında birlikte olduğu başka bir adam var ve kocasını artık sevmediğini düşünüyor. Bir gece arkadaşlarının partisinde yaşanan kötü olaylardan sonra kocasına duygularını itiraf ediyor.
Kocası afallıyor tabi... Konunun seks mi olduğunu soruyor...
Sonrasında birgün karısının telefonnu çalar ve ekranda sadece j. yazıyordur. Adam araştırır ve karısının sevgilisi olduğunu öğrenir.
Olaylar bundan sonra başlıyor...
Gideri var dizinin. Devamını izleyeyim paylaşırım yine sizinle de...

Aslında düşündüğünüzde uzun süren evliliklerde ara bir durağanlık oluyor sanırım. Alışkanlıklar, davranışlar zamanla yaşananlar bir rutine bağlıyor hayatları.
Tabi bazen ister istemez sıkıntılar olabiliyor.

Bence evlilik hem zor hem kolay. Fazla beklentiniz yoksa daha doğrusu karşınızdakine bağımlı yaşamıyorsanız iyi gidiyor evlilikler.


 Tavsiye edeceğiniz diziler var mıdır ayrıca? Bu aralar çok koptum dizi olayından da...

İyi geceler, hayırlı bereketli, huzurlu cumalar olsun blog.




Yorumlar

  1. Bende izleyecek dizi arıyordum bunu izleyebilirim. Hem mesleğimle de ilgili:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet aslında güzel bir referans olur konular ve davranışlar Kadriye Abla. Çünkü insanların düşündükleri olaylar gerçekleştiğinde nasılda davranışlarının değişebileceğini gösteren bir dizi aynı zamanda.

      Sil
  2. Desperate housewives ı izlemiş miydin canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlemiştim canım hatta Türk versiyonunu bile keyifle izlemiştim. 😊 bu tarz dizileri çok seviyorum.

      Sil
  3. Ay nefis bir dizi. Ben yayınlanan kısımlarını bitirdim. Şimdi bekliyorum ki yeni bölümleri yayınlansın. Çok seviyorum Sarah Jessica Parker'ı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoook beğendim canım. 😊
      Kadın ayrı bir çekici ve oynadığı karakterleri çok güzel yansıtıyor.

      Sil
  4. Galiba olay kişiyi hayatının merkezine koydugunda çıkmaza giriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım. Onsuz yaşayamam, hayat devam etmez gibi cümleler başladığı an çıkmazlar da başlıyor sanırım Cem Bey.

      Sil
  5. Ben son 3-4 yıldır yani 2 çocuklu hayata geçtiğimden beri ne dizi ne film izleyebiliyorum. Şimdi sen anlatırken kendimi uzaydan gelmiş gibi hissettim bu kadın kim ne !!! oyuncu mu ben hiç bilmiyorum falan oldum. Cahil kalmışım bu konularda vesselam.Çok az bi vaktim kalıyor evde onu da kitap okuyarak geçirmeyi tercih ediyorum. Sevenlere keyifli izlemeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorumunu gülümseyerek okusamda çocuklu bir hayat gerçekten de zor.
      Sanırım tek çocuklu olduğumdan uyuduğunda biraz daha fazla zaman kalıyor bana.
      Senin içinse biraz daha büyümeleri gerekiyor.
      Ama biz burdan senin için detayları paylaşırız ki..
      İyi haftalar.
      Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi