Nü Peride Hakan Akdoğan Ve La La Land Filmine Dair...


 Bugün günlerden "Kitap Kulübü" günüydü Kazım Karabekir Vakfı'nda.
Ve bu ayki kitabımız Yunus Nadi Ödüllü bir kitap olan Nü Peride /Hakan Akdoğan
 Başlarda biraz "acaba böylemi gidecek" dedim ki diğer okuyanlarda da aynısı olmuş, sonrası kurgu iyiydi ama anladım ki aşk, intikam, nefret dolu kitaplar fazla tarzım değil.
Ki sonunu yazar enteresan bitirmiş, beklediğimiz klasik sonlardan değildi.
Hani neye göre ödül veriliyor kitaplara bilmiyorum o yüzden yanlış bir yorum da yapmak istememe ama bence ödüllük bir kitap değildi.
Konusuna gelince de Ressam Halil küçükken sevdiği kızla ve arkadaşlarıyla evcilik oynarken, ağaçtan elma koparayım deken düşüyor ve sakat kalıyor.
Sevdiği kızda bu vicdan azabı nedeni ile devamlı arkadaşı ile ilgileniyor ama başkası ile ilişkisi var.
Derken Halil saplantılı bir şekilde eski bir hikayen yola çıkarak sevdiği kadından intikam almaya başlıyor...
Kitabı okurken Halil'in aslında psikolojik olarakd a kadınlara arşı rahatsızlığını hissettiriyor yazar, anlatım dili ve akıcılık iyiydi...
Okumayı düşünüyorsanız bir şansı da hak ediyor ama. :)
 
 











İki gün önce de ne zamandır izlenmeyi bekleyen La La Land filmini izledik.
Özellikle müziklerini çok sevdim. Bazı geçişleri filmde müzik ve dans ile akatrmaları çok hoştu.
Filmi izlerken ve konusu gereği de kendi hayatımı da sorguladım. Bazen aşk uğruna yada yaşamın getirdiği sonuçlardan dolayı nelerden vazgeçiyor ve ne seçimler yapıyoruz...
Çok şükür aşk uğruna vazgeçtiğim şeyler olmadı ama diğer seçimlerim için aynı şey söz konusu değil.
Artık başka sefere anlatırım. ;)
Benim gibi daha izlemdiyseniz izleyiniz efenim. :)

Berat Kandilimiz Mübarek olsun.
İyi geceler....


Yorumlar

  1. Ben La La Land'i pek sevememiştim, sıkılmıştım izlerken Gülşahcım. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz müzikal tadında olunca bazılarını sıkabiliyor.
      Bende çok öpüyorum seni canım.

      Sil
  2. Kitabı merak ettim Gülşah. psikolojik sorunlu hatta takıntılı insanların hikayeleri çekiyor beni bu aralar...

    Lalaland 'ın enerjisi iyi gelmiş galiba sana da... Eğlenceli bir filmdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Şebnem, o zaman bu kitap muhakkak okuyabileceğin tarzda. .:)
      Filmi sevdim müzikleri özellikle.
      İyi geceler keyifli haftasonunuz olsun öptüm.

      Sil
  3. La la land'ı vizyona girdiğinde sinemada izlemiştim. O an öyle ihtiyacım varmışki o enerjiye :) Müziklerini de çok beğenmiştim.
    Esra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Esra :)
      Evet evet aslında doğru tanım enerjisi sanırım filmin. Benimde çok hoşuma gitti.
      İyi geceler, keyifli haftasonları Esra.
      Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi